CPC and CPA
CPC (Cost Per Click) (ေခၚ) PPC (Pay Per Click) ႏွင့္
CPA (Cost Per Action) (ေခၚ) PPS (Pay Per Sale) (ေခၚ) CPS (Cost Per Sale) တ႔ုိ ျဖစ္ပါသည္။
ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ (advertisers) မ်ားက CPC (သို႔) CPA ကုိ ေရြးခ်ယ္ကာ AdInnwa system ထဲတြင္ ေၾကာ္ျငာ campaign မ်ား ျပဳလုပ္ႏုိင္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ ႔ Ad server, Ad network ႏွင့္ Ad serving technology မွ website ပုိင္ရွင္ (publisher) မ်ား၏ website မ်ားသုိ. AdInnwa code widget ျဖင့္ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းထားပါသည္။
CPC (Cost Per Click) ဆိုတာဘာလဲ
CPC (Cost Per Click) (ေခၚ) PPC (Pay Per Click) ဆိုတာ ၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ (advertiser) မ်ားက website ပုိင္ရွင္ (publisher) မ်ားသုိ႔ ေၾကာ္ျငာတြင္ click တစ္ခ်က္ႏွိပ္တုိင္း (per-click) ေၾကာ္ျငာခ ေပးျခင္းျဖစ္သည္။
ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူမ်ားက ေၾကာ္ျငာအမ်ဳိးအစား (Ad Category) ကုိ ေရြးခ်ယ္ၿပီး ေၾကာ္ျငာပံုစံ (Ad Format) အစရွိေသာ Banner, Skyscraper, MPU မ်ားကုိ ေရြးခ်ယ္က AdInnwa system ထဲတြင္ ေၾကာ္ျငာ ဖန္တီးႏုိင္ပါသည္။ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူမွ သတ္မွတ္ထားေသာ Bit Rate (pre-click ႏႈန္းထား) ႏွင့္ Daily Budget (ေန ့စဥ္အသံုးျပဳေငြ) ေပၚမူတည္၍ AdInnwa system မွ မည္သည့္ websiteတြင္ အႀကိမ္မည္မွ် ေပၚမည္ကုိ တြက္ခ်က္၍ အလုိအေလွ်ာက္ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္း သြားပါမည္။
Website တည္ေထာင္သူမ်ားက မိမိတုိ႔ website ႏွင့္ သင့္ေလ်ာ္ေသာ ေၾကာ္ျငာပံုစံ (Ad Format) ကုိေရြးခ်ယ္ၿပီး AdInnwa system မွ generate လုပ္ကာ ရရွိလာေသာ code weight ကုိ သင့္ေလွ်ာ္ရာ coding ပုိင္းတြင္ထည့္သြင္းရုံျဖင့္ site ေပၚတြင္ အလုိအေလွ်ာက္ ေၾကာ္ျငာေပၚလာမည္ျဖစ္သည္။ ထုိေၾကာ္ျငာမ်ားကုိ website user မ်ား click ႏွိပ္ပါက Ad impression ေပၚမူတည္၍ ေၾကာ္ျငာခ ရပါမည္။
သတိျပဳရန္။ ။ Website တည္ေထာင္သူမ်ားမွ မိမိေၾကာ္ျငာမိမိ click ႏွိပ္ျခင္း၊ user မ်ားအား အတင္း click ႏွိပ္ေစျခင္း (သုိ႔) software, bot မ်ားသံုးၿပီး click ႏွိပ္ေစျခင္းမ်ားကုိ AdInnwa system မွ auto detect လုပ္ႏုိင္ၿပီး ထုိသို႔ျပဳလုပ္ပါက account အား ဖ်က္သိမ္းမည္ျဖစ္သည္။
ျပန္ေခါက္ထားရန္
CPA (Cost Per Action) ဆိုတာဘာလဲ
CPA (Cost Per Action) (ေခၚ) PPS (Pay Per Sale) (ေခၚ) CPS (Cost Per Sale) ဆိုတာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ (advertiser) မ်ားက website တည္ေထာင္သူ (publisher) မ်ားသုိ႔ ေၾကာ္ျငာမ်ားမွ တစ္ဆင့္ user မ်ားက action တစ္ခုျပဳလုပ္တုိင္း (per-action) တြင္ အက်ဳိးအျမတ္ commission ေပးျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိ action မ်ားမွာ user မ်ား e-commerce site မ်ားတြင္ ေစ်း၀ယ္ျခင္း၊ member register ျပဳလုပ္ျခင္း၊ newsletter signup ျပဳလုပ္ျခင္းမ်ား ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။
Site တည္ေထာင္သူမ်ားမွာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းရုံ၊ ထုိေၾကာ္ျငာမ်ားသုိ႔ user မ်ား click ႏွိပ္ရုံျဖင့္ ပုိက္ဆံရမည္ မဟုတ္ပါ။ ထုိေၾကာ္ျငာမ်ားမွ တစ္ဆင့္ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ လုပ္ေစခ်င္ေသာ action တစ္ခုကုိ user မ်ားလုပ္မွသာ site တည္ေထာင္သူ အေနျဖင့္ အက်ဳိးအျမတ္ရရွိမည္ျဖစ္သည္။ ဤ Ad model တြင္ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္္းသူ (advertiser) အား Merchant ဟုေခၚဆုိႏုိင္ၿပီး website တည္ေထာင္သူ (publisher) အား Affiliate ဟုေခၚဆုိႏုိင္ပါသည္။ ဤ Ad model အား Performance-based Marketing ျဖစ္ေသာ Affiliate Marketing ဟုလည္း ေခၚဆုိႏုိင္ပါသည္။
ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူမ်ားက CPC ကဲ့သုိ႔ ေၾကာ္ျငာအမ်ဳိးအစား၊ ေၾကာ္ျငာပံုစံမ်ား ေရြးခ်ယ္ၿပီးလွ်င္ Commission ကုိ Percentage ( သုိ႔ ) Fixed commission rate သတ္မွတ္ရန္ လုိအပ္ပါသည္။
Website တည္ေထာင္သူမ်ားက မည္သည့္ CPA program ထည့္သြင္းမည္ကုိ ေရြးခ်ယ္ၿပီး join ရန္လုိအပ္သည္။ CPA ေၾကာ္ျငာမ်ားသည္ CPC ကဲ့သုိ႔ အလုိအေလွ်ာက္ site ေပၚတြင္ ေပၚလာမည္မဟုတ္ပါ။
Website တည္ေထာင္သူမွ CPA တစ္ခုကုိ join ၿပီဆုိလွ်င္ ထုိ CPA ပုိင္ရွင္ျဖစ္ေသာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူမွ လက္ခံရန္လုိအပ္သည္။ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ လက္ခံမွသာ ထုိ CPA ေၾကာ္ျငာသည္ website တည္ေထာင္သူမွ သူ၏ site တြင္ ထည့္သြင္းႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ CPA သည္ website တည္ေထာင္သူမွ သူ၏စိတ္ႀကိဳက္ေၾကာ္ျငာရွင္ကုိ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္သလုိ ေၾကာ္ျငာရွင္မွလည္း သူ၏စိတ္ႀကိဳက္ website ကုိျပန္လည္ေရြးခ်ယ္ႏုိင္ပါသည္။
Comments
Post a Comment